MYSTERY SHOPPER

MYSTERY SHOPPING

MYSTERY SHOPPING

Met de opkomst van e-commerce zijn de hedendaagse consumenten kritischer geworden. Dit heeft mede te maken dat de consument van nu makkelijk en snel via het internet kan bestellen. Vaak gaat een consument naar een winkel om de ‘winkelbeleving’, dit kan verschillende activiteiten zijn zoals klantvriendelijkheid, productinformatie, uitstraling, producten zien of aanraken. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat twee derde van de aankoopbeslissingen binnen de winkel zijn gemaakt.

Door deze veranderende consumentengedrag zijn winkeliers genoodzaakt om goed in te spelen op de wensen en behoeften van de consumenten.

DOE ZAKELIJK

Hoe presteert uw winkel? Zijn er verbeterpunten? Zo ja, welke en hoe moeten deze opgelost worden? Dit zijn enkele vragen die wij voor u beantwoorden met behulp van onze mystery shoppers. Wij hebben alleen mystery shoppers in dienst met een commerciële achtergrond, die voor u de kansen zien.

Samen met u bekijken wij wat voor onderzoek wij voor u kunnen doen. Aan de hand van deze opzet sturen wij één van onze mystery shoppers op pad. Vervolgens ontvangt u een rapport waarin wordt aangegeven hoe de consumenten ervaring is en bekijken wij samen met u hoe wij verbeterpunten kunnen verbeteren binnen uw winkel.

Vrijblijvend aanvraagformulier voor mystery shopping

Vul uw gegevens in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Naam *
Bedrijfsnaam *
Email
Telefoon
Bericht/Vraag

de partner voor alle bedrijven, van klein tot groot.